Ćwiczenia na nogi

crossfit-534615_1920

Niestety przez wielu z nas nogi to zapomniana część ciała przy układaniu odpowiedniego dla nas planu treningowego. Czas to zmienić. Najlepiej wykonywać ćwiczenia nie tylko wyszczuplające np, uda ale również takie, które wzmocnią wszystkie partie mięśniowe naszych nóg. Tu zamiast tradycyjnej rozgrzewki warto wykonać kilka bardzo dynamicznych ćwiczeń które przygotują nas do dalszego wysiłku fizycznego. Dobrze będzie zacząć od szybkich i rytmicznych wymachów nóg. Następnie powinny wystarczyć podskoki z uderzeniami stóp o pośladki, można też poskakać wymachując naprzemiennie nogami na boki, na rozgrzewkę tyle powinno wystarczyć. Jednym z najpopularniejszych ćwiczeń są przysiady. Należy stanąć w rozkroku na szerokości bioder. Przysiady należy wykonywać przy maksymalnym jakim będziemy w stanie osiągnąć wypiciu bioder do tyłu. Przy prostowaniu się koniecznie należy pamiętać o napinaniu pośladków. Ćwiczenie należy powtórzyć około 10 razy w każdej serii. Nie zapominajmy oczywiście o prawidłowym oddychaniu.

Be the first to comment on "Ćwiczenia na nogi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*